2013. december 28., szombat

† Ki az? †

*Lana szemszöge*

Chris mellet fekszem,és gondolkodásba estem.
-Cica mi a baj?-Chris.
-Semmi csak valami eszembe jutott.
-Naa mond el.-nyavalygott.
-Eszembe jutott apu és a nagyi.-és egy könnycsepp megjelent az arcomon.
-Jaj ne sírj.-és magához húzott.
De én nem tehetek róla,hogy hiányoznak én aput két éves korom óta nem láttam. A nagyi meg 5 éves voltam mikor itt hagyott engem meg anyut. Letöröltem a könnyeket,és ránéztem Chris-re és ő ilyen hülye fejet vágott én csak nevetni tudtam rajta. De már is jobb lett a kedvem.
-Oké most pedig hozol nekem valamit enni ide az ágyba.-mondtam neki pimaszul.
-Igen is hercegnő csak a szolga egy csókot kérhet a szolgál tatásért?-és csücsörített.
Tettem az újamra és a szájára tettem.
-Na most a kaját kérhetném?
-Persze felség.-és egy csókot adott. 
Én nagy lustálkodásomban kidőltem az ágyon,és bekapcsoltam a tv-t,és az egyik kedvenc mesém ment a HUPIKÉK TÖRPIKÉK. Imádom törppapát és dulifulit is. Mikor kicsi voltam akkor apuval mindig ezt a mesét néztem. A konyhából meg furábbnál furább hangok jöttek fel a szobába.
-Chris minden rendben van lent?-kiabáltam le.
-Persze hogy............................nem.-fejezte be.
Na tessék csak egy kis kosztot kértem semmi mást. Mikor mentem le akkor minden a feje tetején volt.
-Ha egy pasit a konyhába küld egy lány akkor kész káosz,és pokol van miért?
-Nem vagyok jártas a konyhában.
-Azt látom de még az arcodon van egy kis szósz.-és a nevetés támadt ki belőlem.
-Kinevetsz?Kinevetsz?
-Igen ki.
-Kérsz te is belőle?-és a derekamnál fogva húzott vissza magához.
Az arcomat fürkészte a szószos arcával csak az anyja és a pasija haza értek és rajtam volt egy ing és egy nagyon rövid gatya Chris-en meg csak egy boxer volt. Mi így voltunk a konyhában. De azokat a fejeket látni kellett volna mikor bejöttek akkor az anyja arcán az a meglepődés. Chris arca szószos és egy száll alsó gatyában áll előtte.
-Chris mi ez a rumli és miért vagy így?-kérdőre vonta Chris-t.
-Az én hibám volt én akartam kedveskedni,és mikor lejött akkor már minden így volt bocsánatot kérek én felfogom takarítani.-és lenéztem.
-Oké Lana nem haragszom csak legközelebb figyelj oda.
-Oké oda fogok figyelni.
-Te meg fiatalember öltözz fel mert vendégeink lesznek.
-Óóóó szuper.-repesett Chris az örömtől.
-Lara maradhatsz ha akarsz.
-Maradni is fog.-válaszolt Chris helyettem.
Csak ha így hozta a sors,hogy maradnom kell akkor mit veszek fel? Miközben Chris húzott maga után ezen gondolkodtam.
-Chris mi a fenét fogok felvenni?
 -A szekrényemben van ruha ami a tiéd.
-Mit keresnek  nálad a ruháim és pont a kedvenceim.
-Mert egyszer itt aludtál  és itt hagytad.
Nem szóltam semmit inkább kutattam a ruháim után. Erre Chris anyja megjelent,és egy ruhát hagyott ott nekem az ágyon.

Nekem tetszik a színe miatt is. De cipő az más lesz arról gondoskodom. Na szóval felvettem a ruhát, és kimentem a fürdőből és még a hajam is kész simán csak kivasaltam. Csak mikor kimentem addigra már Chris készen is volt.
-Wááóó eszméletlenül nézel ki.-és megölelt.
Éreztem,hogy a nyakamhoz ér az ajka. Na ne ezt most nem fogom neki engedni.
-Chris ne.-és eltoltam az ajkát a nyakamtól.
-Jól van de gyere le mert mindenki itt van.
Mentünk le a lépcsőn,és annyi férfi, nő meg fiúk voltak lent én megvoltam lepődve.
-Ááá csak lejöttetek.-hallottam egy fiú hangot a hátam mögött.
-Chris ő nem csak a hugod?
-Nem Nick ő az én hercegnőm.-és egy puszit lehelt a számra.
-Ő a barátnőd akkor szerencsés vagy nagyon Chris.
-Köszi úgy is érzem magam.
-És téged,hogy hívnak?-Nick.
-A nevem Lana.-mutatkoztam be.
-Lana egy gyönyörű angyal neve.-és kézen csókolt. 
-Hát nem vagyok egy angyal.
-Hát remélem az ördögi oldaladat is megismerhetem majd.
-Álmodj róla Nick nem lesz a tiéd.-mondta Chris.
Megfogta a kezemet,és elhúzott engem onnan egyenesen a táncoló tömeg felé,és onnét egy sarokba húzott.
-Megakarlak csókolni.-súgta lágy hangon a fülembe.
-Akkor miért nem teszed meg?-és a nyakát körbeöleltem karjaimmal.
Ez után elmosolyodott és felém közeledett az ajkával,és ebben a pillanatban.
-Bocsi felkérem egy táncra a hölgyet.-és Nick elhúzott onnét a táncparketre.
Ahol éppenséggel lassú számot játszottak. Átkarolta a derekamat a kezeivel,és én meg a vállára tettem az én kezeimet. A tánc közben kérdésekkel bombázott. Én nem válaszoltam rájuk csak Chris-t néztem,hogy ő hol van. De mire megtaláltam addigra már Nick vállát pöckölte meg.
-Elkérem a hölgyet egy kicsit.
-Persze a tiéd.
Mi felmentünk volna csak Chris anyja megállított minket mert beakart nekünk valakiket mutatni.
-Chris ki az az ember?
-Ő anyám egyik ügyfele.
-Óó máris világosabb minden.
Bemutatott minket az ügyfeleknek és már végre felmehettünk. Chris már a lépcső tetején magához húzott.
-Olyan csinos vagy.-és már a nyakamon volt.
-C......Chris.-dadogtam.
-Mond angyalom.
-Nem kéne most.
-De miért nem?
-Mert most fáradt vagyok és te is,és én egy masszást ígértem meg  nem?
-De.-és a szobájába mentünk.
A szobájában a gyertyákat meggyújtottam amíg Chris a fürdőszobában leöltözött kijött,és az ágyra feküdt. Én előtte öltözök át mert nem vagyok szégyellős. Csak mikor látta,hogy a melltartómat leveszem,és úgy veszem fel az inget meg nincs rajtam rövid gatya akkor felkelt az ágyról,és odajött hozzám. Éreztem,hogy valaki átölel engem hátulról.
-Ne gombold be mert úgy is lekerül rólad az ing.-súgta gyengéden a fülembe.
-Chris kanos lettél már megint?
-Ha ilyen barátnője van az embernek mint nekem akkor mindig.
-Mi valamit elkezdtünk lent csak megzavartak.-mondta.
-Én nem emlékszem.Én csak arra emlékszem,hogy lent táncoltam.
-Akkor fel kell frissíteni a memóriádat.-közel hajolt és megcsókolt.
Én átkaroltam a nyakát és átkulcsoltam a derekát a lábammal. Oda vitt az ágyhoz és letett gyengéden ,és fölém mászott. A csókunkat folytattuk és egyre vadabb lett. Éreztem,hogy a meleg keze a combomat simogatta. A csókunk azért szakadt meg mert már az ajka a nyakamon volt. A számat halk nyögések hagyták el. Ő ezen elmosolyodott és már harapta a nyakamat. Leszedte az inget rólam és a mellbimbómat kényeztette. Ez még mélyebb nyögéseket váltott ki belőlem. Egyre lejjebb ment a szájával a fehérneműm is lekerült  rólam,és a nyelvével a csiklómnak  tapadva táncolt. Felakartam emelni a csípőmet,hogy  jelezzem neki,hogy többet akarok csak nem tudtam mert lefogta a kezeivel ,és újait belém mélyesztve,egy kicsit hangos nyögések hagyták el az ajkamat. Mikor már a G-pontot elérve a lepedőt karmolásztam az élvezettől. Szerintem észrevette,hogy én többet akarok ezért éreztem,hogy férfiasságát lassan belém mélyeszti,és megvárta,hogy megszokja,és utána elkezdett bennem mozogni. Az élvezettől a hátán a körmömet végig húztam.
-Azért ne legyél ilyen durva.-mondta mosolyogva.
-Én nem vagyok az te vagy az.-mondtam nevetve.
A számat,és az övét halk,és egyben hangos nyögések hagyták el. A csípőmet fogta,és az újait belemélyesztette.Nekem egy kicsit fájt de nem nagyon. Éreztem,hogy nincs sok hátra ezért magamhoz húztam,és rá pár másodperce elélveztem. Chris egy hangos hörgés hagyta el a száját. Kicsusszant belőlem,és lihegés közben magához húzott.
-Nagyon jó vagy.-és egy csókot adott.
Megszorította a fenekemet ami egy nyögést váltott ki belőlem és belenyögtem a csókba. A mellemet is megszorította és ez is egy kicsi nyögést váltott ki belőlem. Ezután én a fejemet a  mellkasára tetem,és mivel fáradt voltam meg ő is ezért gyorsan elaludtunk de én mielőtt elaludtam volna felvettem az inget,és visszamentem az ágyba és az álomország mezein álmodoztam.

9 megjegyzés:

  1. Imádom a blogotokat nagyon jól írtok és az utálkozókkal ne foglalkozzatok.Előre mondom mert tuti,hogy lesznek.De azért is nagyon jó és így tovább.A kinézet is tetszik biztos sokat dolgozhattatok rajta.Az a kedvenc részem a vége nagyon részletes.XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    VálaszTörlés
  2. Én is imádom csak így tovább igaza van az előttem írónak,hogy ne keserítsen el titeket néhány utálkozó.Én végig nézni fogom a blogot és várni fogom a részeket.
    Puszi és sok sikert!♥♥♥♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi és igyekszünk sok izgis részeket hozni! :))))) xddddddddddddd

      Törlés
  3. Szia nekem tetszik amit írtál csak több legyen az izgalmas rész ha lehet.Tetszik,hogy Niall az egyik főszereplő.Imádom őt.♥♥♥♥NIALL♥♥♥♥
    A kinézet is nagyon jó.Csak több izgalmas részt tegyél bele.
    XDDDDDDDD Puszi ♥♥♥♥

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rékuci!
    Érdeklődtél nálunk, hogy lehet-e trailert rendelni! Nos a válasz igen! Kérlek nézz be a 'Rendelés menete' menüpontba ott megtalálod az erre vonatkozó részleteket! http://kritika-design.blogspot.hu/

    Üdv:
    Diush, az ACD szerkesztője

    VálaszTörlés
  5. Szia, bocsi, hogy ide írok de csevegő doboz nincsen :/ A fejléced elkészült :D Ha láttad kérlek a mi blogunkon jelezz vissza! http://blogdesigndobo.blogspot.hu/2014/01/sziasztok-2-fejlec.html

    VálaszTörlés
  6. Szia.Arra szeretnélek megkérni,hogy írd ki,hogy a blogomról rendelted a fejlécet.Köszönöm!:)

    VálaszTörlés