2013. december 18., szerda

† Egy átlagos nap de még sem? †

*Lana szemszöge*

Egy átlagos napnak nézek elébe. De nem bánom mert legalább a tesómmal,és a pasimmal lehetek. Na szóval Hót kómásan kivánszorgok az ágyból. És még azon gondolkozom,hogy minek is keltem fel? Sebaj ha már fent vagyok akkor lemegyek kajálni. Na felvettem a kacsás mamuszomat ami hápog ha lépek vele ezért nem mennék el benne lopni. Ezen a mondaton egy kicsit nevetni támadt kedvem. Mit csináljak? Áá meg is van lemegyek enni. Mikor lementem akkor meghallottam Jeremy,és anyám hangját a nappaliban. Óó hurrá Jeremy is itt van hol is máshol lenne?! Nem törődöm vele mert nagyon éhes vagyok,és nincs erőm ehhez. Bementem a konyhába és a hűtőhöz vetem az irányt,hogy felderítsem,és meg is találtam amit kerestem. A szendvicsemet. I LOVE YOU szendvics ♥. Leültem a fotelba,és nézni akartam a tv-t csak valakik nem hagyták. Nem bírtam tovább a nyálcserélést,és ezért felmentem  a szobámba és ott néztem a tv-t. A kedvenc rajzfilmem ment a SPONGYABOB imádom a sárga szivacsot. Én hülye elkezdtem énekelni a főcím dalt.

Mindenki kész?
Igenis kapitány!
Hangosabban!
Igenis kapitány!
Hóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó,
Ki lakik oda lenn,kit rejt a víz?
Spongyabob kocka!
Sárga színe és lyuk rajta tíz!
Spongyabob nadrág!
Kár,hogy a levegő csak szoba dísz!
Spongyabob kocka!
De az élet eleme csakis a víz!
Spongyabob nadrág!
Ki ő?
Kocka nadrág,kocka nadrág,kocka nadrág!!
Spongyabob kockanadrág!!
Spongyabob kockanadrág??

Én komolyan ilyen hülye vagyok de ez itthon elviselhető. Na szóval nézem a tv-t,és az ajtómnak háttal vagyok ezért akárki megijeszthet de így is lett. Christofer be jött a szobámba.
-Szia!-nyomott egy csókot a számra
-Szia. Hát te mit keresel itt nálam?-és átkulcsoltam a nyakát.
-Miért nem lehet téged látnom reggel?-és vetett egy grimaszt. 
-De és nagyon szeretlek.
-Én még a világnál is jobban szeretlek.
Ilyenkor tuti akar valamit tőlem kérni,és a válaszom mindig ugyan az.
-Na mit akarsz?-kérdeztem aranyosan.
-Én semmit na jól van el kell velem jönnöd a srácokhoz mert beakarlak mutatni nekik.-és egy puszit adott.
-Ma akarsz bemutatni de még is hol?
-A parkban ahol deszkázni szoktunk.
Mit tehettem volna beadtam a derekamat.
-Adj 20 percet és rendbe szedem magam.-és a szekrényemhez mentem.
De mikor kinyitottam akkor két kéz ölelte át a derekamat,és teljesen magához ölelt engem.
-De valami mást is csinálhatnánk 2-ig mert csak akkor lesz a tali.-tette fel az ajánlatot.
-Chris ne legyél kanos.-és közben a nyakamat csókolgatta.
-Nem vagyok az.
-De ha így folytatod akkor az leszel,és nem teszek meg neked semmit hogy elmúljon.-mentem az ágy felé.
-De tudom,hogy segítenél nekem.-kacsintott.
-Chris eskü,hogy én ma még téged megverlek.-és elkezdtem futni lefelé.
-Lana hiába menekülsz úgy is elkaplak.
-Chris ha szeretsz akkor nem akarod erőltetni.-és jött felém azzal a pimasz perverz mosolyával.
-Igen szeretlek de már két napja nem értem úgy hozzád.-és a szája lejjebb kanyarodott.
-Igen két napja,és te így számon tartod?
-Igen,és ez elszomorít. De felvidíthatsz.
-Nem szállsz le a dologról igaz?
-Őhmmm... nem.
Megforgattam a szememet,és csak rámosolyogtam. Nem bír megállni,hogy valamit ne  tegyen velem. De így is lett ahogy megjósoltam. Magához húzott,és még mindig a szememet nézi,és szerintem a megfelelő pillanatot várja. De úgy sem fog neki sikerülni. Felkapott,és felvitt engem a lépcsőn,be a szobámba,és még az ajtót is becsukta. Letett az ágyra és fölém mászott,és nem habozott sokáig,és a szája az enyémen volt. A csókunk egyre hevesebb lett. A pólóját levettem ő meg az ingemet gombolta volna ki de nem nagyon engedtem meg neki. De még is kigombolta.
Már a nadrágomat akarta levenni és ekkor megszólalt a telóm.
-Várj Chris biztos anyu az.-és leszállt rólam.
-De nem ér rá?
-Nem.-és adtam neki egy csókot.
De mikor én felvettem akkor se hagyott békén a vállamat meg a nyakamat csókolgatta. De legalább ilyenkor hagyna de nem. Én szeretem de miközben beszélgettem akkor Chris megharapta a vállamat.
-Áúúúúúúú.-mondtam hangosan.
-Kicsim fájt?-kérdezte pimasz mosollyal.
-Anya most le teszlek majd hívlak.-és letettem.
-Chris neked el ment az eszed mit fog most anya gondolni?-kérdeztem.
-Azt,hogy jól érezted magad vagy,hogy elvágtad az újadat.-mondta nagy mosollyal.
-Hahaha haha csak nem tudok nevetni.
-Majd fogsz de addig is hol is tartottunk.
-Nem tudom elfelejtettem. Ááá meg is van készülök a találkozásra a haverjaiddal.
-De ne már kicsim.-könyörgött.
-De már.
-Jó de akkor én mit csináljak?
-Öltőz fel és csináld meg az ágyamat.
Valamit motyogott de nem értettem. Úgy,hogy én felöltözöm,és még a hajammal is kezdenem kell valamit. Ennyi problémát egy napra. Még anyámnak is meg kell magyaráznom,hogy mi volt az az áúú a telefonban. Na mind egy majd elmondom neki. Na szóval én bementem a fürdőbe és átöltöztem. Ennél a ruhánál döntöttem.


Nekem ez az egyik kedvencem. Mentem ki a fürdőből,és már Chris nem volt ott. Ez a gyerek már megint hol van? Ezt én már nem hiszem el. Eltunt a gyerek. Megrezgett a telefonom,és egy üzit kaptam én szeretem az üziket mert nem kiabálnak velem mint mikor felhívnak. Na szóval megnéztem és ez volt az üzi:

"Szia kicsim!
 Gyere a parkba 2-re én ott várlak tárt karokkal .
                              Puszi Chris♥"                         

Na ez szuper csak nem akarok egyedül menni oda 5 srác közé akármit csinálhatnak velem ezért felhívom. Angelt,hogy el jön-e velem? De nem merem felhívni tuti,hogy nem fog eljönni velem csak azért sem. Elég bátorság szorult belém ezért felhívtam.
-Szia.-vette fel a telefont
-Szia tudod,hogy én annyira szeretlek meg te is engem.-mondtam nagy mosollyal.
-Mi a fenét akarsz?
-Eljössz velem a parkba?
-És minek?
-Hát Chris most mutat be.
-Akkor egyedül mész szia.-és letette.
Na ez is szuper egyedül megyek oda. De mit tehetek ez ellen? Semmit Angel nem nagyon szereti Chris haverjait. Na szóval mentem le a lépcsőn és nagy örömömre nem volt senki itthon csak a kutya. Szuper!!Miért is jöttem le? Áááá meg van cipőt kell keresnem és találtam is egyet. És ennél maradtam:

Imádom ezt a cipőt mert még egyszer a mamám vette nekem de kár,hogy nincs itt velem. Nagyon hiányzik mindent megadnék csak újra lássam. De készülnöm kell és már csak egy óra és öt nem normális sráccal leszek. Gyorsan felvettem a cipőt,és útnak eredtem. Nem tartott sokáig mert a park csak fél órára van tőlünk és még sétálni is tudok. De nagy káromra mikor a bejáratnál voltam akkor kiket láttak szemeim naná,hogy a nem normális bagázs szórakozott. Odamentem szép nagy mosollyal.
-Szia kicsim te ilyen ruhában?-és egy csókot adott.
-Szia igen miért gond?
-Nem csak a srácok ne másszanak rád.
-Nyugi nem fognak.-mondtam halkan.
-Srácok bemutatom.........-nem fejezte be.
-A szépséges Lana már sokat halottam rólad Chris-től.-és kezen csókolt az egyik.
-Óóó egy igazi úri ember.
-Ne higgy neki mert ez egy álca amúgy a nevem Will az övé Brendon és Jekson.
-Sziasztok.-köszöntem mosolyogva.

*Chris szemszöge*

Mikor Lanát megláttam abban a ruhában éreztem,hogy megkívántam. De nem teszek vele semmit majd este addig kibírom. De lehet,hogy hamarabb lesz este.
-És Lara te hol ismerted meg Christ?-Will.
-Fúúúú mikor jöttem ki a plazából,és nekem jött a deszkával,és felsegített meg haza is kísért.-Lara.
-Igen,és akkor tudtam,hogy az enyém lesz.-és megcsókoltam.
-Óóóó de édesek vagytok.-Brendon.
-Hát igen.
Miközben beszélgettek én Lanát ölelgettem meg csókolgattam de tuti észre vette,hogy kívánom.
Mert láttam a szemén.
-Chris ne legyél kanos.-súgta a fülembe mikor megölelt.
-De nem tehetek róla ha ilyen szexin nézel ki.-válaszoltam.
 Majd az estét élvezni fogod arról én kezeskedem.
-Tényleg te?-kérdezte.
-Igen.
-Jó majd meglátjuk.-és megint megcsókoltam.
Miközben ezek beszélgettek ekkor üzit kaptam.

"Kedves Chris!
          Ha megkérhetlek gyere haza mert apáddal elmegyünk.
                                                   Puszi Elyna. :)"

Szuper akkor most haza kell mennem.
-Srácok nekünk most mennünk kell.
-Miért?-Lana.
-Mert Elyna üzent nekem most az előbb.
-Oké akkor sziasztok majd folytatjuk a beszélgetést.-és elmentünk onnan.
Mikor a lakásba léptünk akkor már senki sem volt itthon. Már nem bírok magammal. Ha most Lana nem segít felrobbanok. Kapkodás nélkül magamhoz húztam Lanát és forró csókba forrtunk össze.
Lanát felkaptam,és a lépcsőn vittem fel egyenest a szobámba.Letettem az ágyra,és elkezdtem vetkőztetni.Mikor Lanának a farmerkabátot vettem le akkor a nyakát harapdáltam és szívtam ekkor egy apró nyögés jött ki a száján. Én ezen elmosolyodtam. Ő levette rólam a pólót,és a nadrágot. Már csak boxerban voltam,és én meg a melltartójával szenvedtem. De nem sokáig mert az is lekerült róla. A bugyi sem volt már rajta,és engem ez felcsigázott. A nyelvemmel befurakodtam a lába közé,és a csiklónál azt a pontot megtalálva láttam,hogy a lepedőd szorongatta.Egy hangosat felnyögött,hogy ne lehessen hallani,hogy nyög ezért megcsókoltam. A kemény farkamat belé vezettem,és elkezdtem mozgatni benne. A számat és az övét néha hangos,és halk nyögések hagyták el.
-Ch....Chris.-dadogta a nevemet.
Éreztem hogy nincs sok hátra ezért gyorsítottam a tempón. Mikor már a csúcsnál voltunk akkor lassítottam,és mind a ketten lihegtünk. Egy csókot nyomtam a szájára,és kicsúsztam belőle mellédőltem,és magamhoz húztam.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Itt van az első fejezet remélem tetszett és hagy magad után  nyomot! ;)



2 megjegyzés: