2013. december 4., szerda

† Prológus †


*Lana szemszöge*
Sziasztok a nevem Lana Black. 19 éves vagyok. Van egy barátom,Christofer. Már lassan másfél éve vagyok vele együtt. Anyámnak van egy pasija. Akit ki nem állhatok. Néha jó fej,néha meg megtudnám ölni! Aztán van egy legjobb barátnőm Angel White. Szeretek táncolni,amit még apukám tanított. Bár ő már elhunyt. Nagyon jó lenne ha még élne. Bármit megtennék azért,hogy újra éljen. Talán csak ő volt az egyetlen,aki MINDIG segített!

*Angel szemszöge*
Sziasztok,Angel White vagyok. 18 éves. Anyukámmal és annak pasijával élek. Elviselem. De néha idegesítő! Lana a legjobb barátnőm,és rá jóban rosszban számíthatok. És meg neki a barátjával vagyok el. Olyanok nekem,mint a második családom. Apukám már nem él,de jó lenne. Mindig ő volt az,aki meghallgatott. 

Tartsatok Lana-val és Angel-el!! :DD 
                                                          

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése